Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Pop Eye - Pop Eye {Ελληνική Μουσική Σκηνή No 3}

Με ένα όνομα που παραπέμπει σε παιδικό ήρωα αλλά πηγάζει από την pop μουσική, η παρέα από την Αθήνα εμφανίζεται στα μουσικά δρώμενα, με το single 'the deepest sea'. Ξεχώρισε και ξεχωρίζει από το πρώτο album Pop Eye (Ιούνιος 2008) μαζί με τα κομμάτια 'Vicious Game', 'That's Life' και 'If you'. To τελευταίο κομμάτι πρωτοκυκλοφόρησε στην συλλογή του Δημήτρη Παπασπηρόπουλου Silent Wonder(2007).
Αναμφισβήτητα το πρώτο τους μουσικό δείγμα θετικό δημιουργώντας ικανές και ευοίωνες συνθήκες για την μουσική εξέλιξη της μπάντας. Ακούγεται ευχάριστα με ιδανική μουσική συρραφή κομματιών. Ωστόσο, ο δρόμος για μια άκρως ελκυστική μουσική παρέμβαση περνά από τον στίχο και τα φωνητικά. Ίσως μια γυναίκεια χροιά σε μερικά κομμάτια θα αποτελούσε θετική προσθήκη για την εικόνα του πρώτου album.
Οι μουσικές επιρροές τους είναι εύκολα αναγνωρίσιμες. Έντονα pop στοιχεία με electronica και alternative στοιχεία που ίσως καλλιεργούν το έδαφος για χορευτικά κομμάτια σε μια από τις επόμενες δουλειές τους. Αναμένουμε τους όμορφους και ταξιδιάρικους ήχους τους. Η επόμενη μουσική παρέμβαση των Γιάννη Γαλάτη, Μάρκου Γαλάτη και Δημήτρη Καμπούρη, αναμένεται με έντονο ενδιαφέρον.


Artist: Pop Eye
Track: The Deepest Sea
Music: Giannis Kalatis,Markos Kalatis
Lyrics: Dimitris Kampouris
Album : Pop Eye
Release Dater : June 2008
Genre:Pop, pop rock, alternative, easy listening, new wave
Label: Shift/The Sound Of Everything


[website]:myspace
[extra info]: facebook, avopolis



*Καλλιτέχνες και συγκρότημα που φιλοξενούνται στο αφιέρωμα του ibis blog 'Σύγχρονη Ελληνική Μουσική Σκηνή' : Transistor, Sunset Blvd

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ω γλυκύ μου έαρ

Εγκώμια - Επιτάφιος Θρήνος - Αι γενεαί πάσαι
( Στάση Τρίτη )


Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος;
Υιέ Θεού παντάναξ, Θεέ μου πλαστουργέ μου, πώς πάθος κατεδέξω;

Έρραναν τον τάφον αι Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωί ελθούσαι.
Ω Τριάς Θεέ μου, Πατήρ Υιός και Πνεύμα, ελέησον τον κόσμον.
Ιδείν την του Υιού σου, Ανάστασιν, Παρθένε, αξίωσον σους δούλους.

- Ολόκληρο το τροπάριο εδώ και εδώ

[ Φωτογραφία ] : boston

Ο Βασιλιάς του Σωρού – μέρος πρώτο

Τα 4 blogs (αντιπάριος, antipariafwni, ibis, antiparos-blog) σας παρουσιάζουν το Τζιμάκο στην παράσταση για ένα ρόλο “Ο Βασιλιάς του Σωρού” Παίζουν: Τ.Π.(Τζίμης Πανούσης στο ρόλο του βασιλιά) Α.Κ.(Αθανασία Κουρέτα στο ρόλο του ρεπόρτερ) BL.(οι τέσσερις Bloggers στο ρόλο τους)
Τ.Π.: Να αρχίσω;

BL: Εμείς έχουμε ετοιμάσει κάποιες ερωτήσεις που θα σου υποβάλλουμε, ό,τι δεν θέλεις να απαντήσεις το προσπερνάμε. Αλλά άμα θες να πεις πρώτα κάτι πες το.

Τ.Π.: Να βάλουμε ένα τίτλο αρχικά σ’ αυτό… ένα τελεσίγραφο, έναν τίτλο τελεσίγραφο.. “ΜΑΥΡΟΧΡΗΜΑΤΑΔΕΣ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ’’. Είναι ένα τελεσίγραφο από τον Τζιπάκο, παλιά ήμουνα Τζιμάκος. Λανσάρω ένα παρατσούκλι όπως συνηθίζεται εδώ στο νησί, όλοι εδώ έχουν τα παρατσούκλια τους. Εγώ δεν είμαι Δημήτρης, είμαι Τζίμης και είναι τελείως διαφορετικό. Το όνομα είναι πολύ σημαντικό, αλλά θα τα πούμε και μετά αυτά. Πες μου την πρώτη ερώτηση.

Α.Κ.: Πόσο αντιπαρόψυχος αισθάνεσαι;

Τ.Π.: Εγώ αισθάνομαι αντιπάριος… Όχι γέννημα, θρέμμα. Είμαι εδώ από το βρώμικο ‘…

18 λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας – Έτος Αφιερωμένο στον Γιάννη Ρίτσο

Το 2009 συμπληρώνονται 100 χρόνια από την γέννηση του Γιάννη Ρίτσου και η χρονιά που διανύουμε είναι αφιερωμένη στον Έλληνα ποιητή. Το ibis blog συνεχίζει τις αναφορές του σπουδαίο πνευματικό και σας παρουσιάζει τα 18 λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας. Μια σπουδαία ποιητική αναφορά που ίσως αποτελεί την πιο εκφραστική,συναισθηματική και συνάμα πλούσια γλαφυρή, περιγραφή της ελληνικής ψυχοσύνθεσης. Την ρωμιοσύνη μην την κλαις.....
Ο Γιάννη Ρίτσος συλλαμβάνεται από την χούντα και εξορίζεται στην Γυάρο, την Σάμο και την Λέρο. Κάτω από δύσκολες συνθήκες ο ποιητής συνθέτει τα ποιήματα και τα στέλνει κρυφά στον αυτοεξόριστο Μίκη που βρίσκεται στην Γαλλία. Ο ποιητής γράφει τα τετράστιχα μετά από παρότρυνση του Έλληνα μουσικοσυνθέτη. Ο Μίκης βρίσκεται στο Παρίσι και μελοποιεί (1971 – 1973) τα 18 λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας τα οποία παρουσιάζονται στις 17/01/73 στο Albert Hall. Η επιρροή στο στίχο από τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα της εποχής είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.