Ω γλυκύ μου έαρ  

Posted by Ibis in


Εγκώμια - Επιτάφιος Θρήνος - Αι γενεαί πάσαι
( Στάση Τρίτη )



Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος;


Υιέ Θεού παντάναξ, Θεέ μου πλαστουργέ μου, πώς πάθος κατεδέξω;

Έρραναν τον τάφον αι Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωί ελθούσαι.


Ω Τριάς Θεέ μου, Πατήρ Υιός και Πνεύμα, ελέησον τον κόσμον.


Ιδείν την του Υιού σου, Ανάστασιν, Παρθένε, αξίωσον σους δούλους.



- Ολόκληρο το τροπάριο εδώ και εδώ

[ Φωτογραφία ] : boston

This entry was posted on 16 Απρ 2009 at Πέμπτη, Απριλίου 16, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

Ο πιο ωραίος ύμνος της μεγάλης εβδομάδας, ξυπνάει αναμνήσεις απόεφηβικούς επιταφίους και ανοιξιάτικη Ελλάδα.

Η Μεγάλη Παρασκευη είναι αληθινά μεγάλη μέρα, είτε πιστευει κανείς είτε όχι.

17/4/09, 8:41 μ.μ.

Προσκυνούμεν σου τα πάθη Χριστέ, δείξον ημιν και την ένδοξον σου Ανάστασιν...

18/4/09, 9:28 π.μ.

Πράγματι ο πιο πλούσιος,συναισθηματικός και κατανυκτικός ύμνος της Εκκλησίας...

Η κορύφωση του δράματος συνοδεύεται μοναδικά από έντονη συναισθηματική φόρτιση.

Ας είναι η Ανάσταση όχι μόνο μια εθιμοτυπική διαδικασία, αλλά και αφορμή για μια εσωτερική αναζήτηση και κρίση.

Καλή Ανάσταση σε όλους

Keep Sharing Easter Spirit

18/4/09, 11:12 π.μ.

Δημοσίευση σχολίου