Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

.......


?


?

?
?
?

[Φωτογραφίες] : flickr

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΚΟΚΟΥΜΠΕ H COCUBE?(κόκκινος κουκουλοφόρος μπέρτας)
H
REDMANBIL ?

v.
Ο χρήστης Ibis.blog είπε…
Πολύ ωραία πρόταση!!!Νομίζω ότι ο κουκουλοφόρος πρωταγωνιστής του μελλοντικού post μόλις βρήκε το όνομα του και την διαδικτυακή του Νονά!! Ευχαριστούμε V.

Πάντως η ονοματολογία είναι πλούσια και εμπνευσμένη από την αγγλική γλώσσας: Red Hood (κουκούλα), Hoodlum και hooded hoodlum.....
Ο χρήστης L.A. woman είπε…
προσοχη γιατι σε λιγο θα ποινικοποιηθει και η διαδικτυακη κουκουλα!!!

PS. Έχεις απωθημένα με τα PLAYMOBIL?
'ολο σε ρόλους ποινικα κολάσιμους τα βάζεις [αποδράσεις , κουκούλες..]
Ο χρήστης L.A. woman είπε…
ok.. έχεις πρόβλημα με τα PLAYMOBIL!!

Μήπως σου τα παιρναν τα αδέρφια σου όταν ήσουν μικρός? Ε?
Ο χρήστης Ibis.blog είπε…
Μην ποινικοποιηθούν τα lego και τα playmobil και έχουμε τεράστιο πρόβλημα μετά.....

Άραγε πως θα είναι ο ευφυέστατος υπουργός μας ως lego.....???

Μπήκα σε σκέψεις LA woman.....ouf
Ο χρήστης antiparos-blog είπε…
φτιαξε και τη λεγκοφυλακη για τα ποινικοποιημενα χουλιγκανια-lego...

Κου-Κου-LA
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
kalooooo!

V.
Ο χρήστης L.A. woman είπε…
χα χα!!
Λες να αλλαξω κ το επωνυμιο σε κατι πιο... μοντερνο??
ΚΟΥ-ΚΟΥ-LA WOMAN!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ω γλυκύ μου έαρ

Εγκώμια - Επιτάφιος Θρήνος - Αι γενεαί πάσαι
( Στάση Τρίτη )


Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος;
Υιέ Θεού παντάναξ, Θεέ μου πλαστουργέ μου, πώς πάθος κατεδέξω;

Έρραναν τον τάφον αι Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωί ελθούσαι.
Ω Τριάς Θεέ μου, Πατήρ Υιός και Πνεύμα, ελέησον τον κόσμον.
Ιδείν την του Υιού σου, Ανάστασιν, Παρθένε, αξίωσον σους δούλους.

- Ολόκληρο το τροπάριο εδώ και εδώ

[ Φωτογραφία ] : boston

Ο Βασιλιάς του Σωρού – μέρος πρώτο

Τα 4 blogs (αντιπάριος, antipariafwni, ibis, antiparos-blog) σας παρουσιάζουν το Τζιμάκο στην παράσταση για ένα ρόλο “Ο Βασιλιάς του Σωρού” Παίζουν: Τ.Π.(Τζίμης Πανούσης στο ρόλο του βασιλιά) Α.Κ.(Αθανασία Κουρέτα στο ρόλο του ρεπόρτερ) BL.(οι τέσσερις Bloggers στο ρόλο τους)
Τ.Π.: Να αρχίσω;

BL: Εμείς έχουμε ετοιμάσει κάποιες ερωτήσεις που θα σου υποβάλλουμε, ό,τι δεν θέλεις να απαντήσεις το προσπερνάμε. Αλλά άμα θες να πεις πρώτα κάτι πες το.

Τ.Π.: Να βάλουμε ένα τίτλο αρχικά σ’ αυτό… ένα τελεσίγραφο, έναν τίτλο τελεσίγραφο.. “ΜΑΥΡΟΧΡΗΜΑΤΑΔΕΣ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ’’. Είναι ένα τελεσίγραφο από τον Τζιπάκο, παλιά ήμουνα Τζιμάκος. Λανσάρω ένα παρατσούκλι όπως συνηθίζεται εδώ στο νησί, όλοι εδώ έχουν τα παρατσούκλια τους. Εγώ δεν είμαι Δημήτρης, είμαι Τζίμης και είναι τελείως διαφορετικό. Το όνομα είναι πολύ σημαντικό, αλλά θα τα πούμε και μετά αυτά. Πες μου την πρώτη ερώτηση.

Α.Κ.: Πόσο αντιπαρόψυχος αισθάνεσαι;

Τ.Π.: Εγώ αισθάνομαι αντιπάριος… Όχι γέννημα, θρέμμα. Είμαι εδώ από το βρώμικο ‘…

18 λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας – Έτος Αφιερωμένο στον Γιάννη Ρίτσο

Το 2009 συμπληρώνονται 100 χρόνια από την γέννηση του Γιάννη Ρίτσου και η χρονιά που διανύουμε είναι αφιερωμένη στον Έλληνα ποιητή. Το ibis blog συνεχίζει τις αναφορές του σπουδαίο πνευματικό και σας παρουσιάζει τα 18 λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας. Μια σπουδαία ποιητική αναφορά που ίσως αποτελεί την πιο εκφραστική,συναισθηματική και συνάμα πλούσια γλαφυρή, περιγραφή της ελληνικής ψυχοσύνθεσης. Την ρωμιοσύνη μην την κλαις.....
Ο Γιάννη Ρίτσος συλλαμβάνεται από την χούντα και εξορίζεται στην Γυάρο, την Σάμο και την Λέρο. Κάτω από δύσκολες συνθήκες ο ποιητής συνθέτει τα ποιήματα και τα στέλνει κρυφά στον αυτοεξόριστο Μίκη που βρίσκεται στην Γαλλία. Ο ποιητής γράφει τα τετράστιχα μετά από παρότρυνση του Έλληνα μουσικοσυνθέτη. Ο Μίκης βρίσκεται στο Παρίσι και μελοποιεί (1971 – 1973) τα 18 λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας τα οποία παρουσιάζονται στις 17/01/73 στο Albert Hall. Η επιρροή στο στίχο από τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα της εποχής είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.