Γιατί μαύρισε το google? - Ibis Link Of The Week  

Posted by Ibis in , ,

Μέσα στα καθημερινά μηνύματα της οικολογίας αναρωτιέσαι αν αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια είναι η ουσιαστική προσπάθεια για κάτι καλύτερο ή μια ακόμα πρόσκαιρη και εφήμερη μόδα των καιρών.

Η απάντηση θα έρθει από τον χρόνο και τα αποτελέσματα που θα φέρει...Και αν τα φέρει.
Ωστόσο ουσιαστικές προσπάθειες και κυρίως πρακτικές και εφαρμόσιμες είναι αυτές που διεγείρουν και ανάβουν το καρτουνίστικο λαμπτήρα συνοδευόμενο από το αντίστοιχο ήχο κλικ.
Είναι ίσως ο ορισμός της λαϊκής και σύγχρονης ρήσης ''Μου έκανε κλικ''.

Η στήλη του ibisclub.blogpsot.com φιλοξενεί μια πρωτότυπη ιδέα από την πλήρως εξελισσόμενη εταιρία τεχνολογιών google.

Σε κάποιο δικτυακό τόπο αναρτήθηκε ένα post με τίτλο '' Black Google Would Save 750 Megawatt-hours a Year'' όπου προτείνονταν το μαύρο χρώμα στην διάσημη μηχανή αναζήτησης, με σκοπό την εξοικονόμηση ενέργειας.
Αν αναλογιστούμε ότι μια λευκή οθόνη καταναλώνει μεγαλύτερη ενεργεία από την αντίστοιχη μαύρη και σε συνδυασμό με την τεράστια επισκεψιμότητα, η εξοικονόμηση ενέργειας σε Watt είναι πολύ σημαντική.

Αποτέλεσμα : το μαύρο google
Δεν είναι όμως τόσο η σελίδα αλλά το αντίκτυπο αυτής σε κάθε ένα μας που κάνει το δικό του κλικ.
Σκοπός των δημιουργών της ιδέας είναι κυρίως να υπενθυμίζουν γιατί είναι μαύρη η οθόνη σου. Να ευαισθητοποιήσουν, να υπενθυμίσουν και να κλικάρουν στην οικολογική συνείδηση (αν υπάρχει) με ένα μοναδικό και πρωτότυπο τρόπο.
Ακόμα και αν η εξοικονόμηση είναι μικρή αθροιστικά γίνεται μεγάλη.....όπως αναφέρεται και στην επίσημη ιστοσελίδα : ''Remember every bit counts!''
Η καμπάνια στοχεύει στον να αποθηκευτεί η σελίδα ως home page με σκοπό την επίτευξη των οικολογικών στόχων των εμπνευστών.

Τι ''πληρώνεις'' για την μαύρη οθόνη του google? Το ότι το καθημερινή σου αναζήτηση γίνεται πιο κουραστική και πολύπλοκη. Μήπως αξίζει τον κόπο.
Try it...

This entry was posted on 10 Νοε 2008 at Δευτέρα, Νοεμβρίου 10, 2008 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Δημοσίευση σχολίου