Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέντευξη με ένα βρικό(β)λακα - Μέρος Α’ (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ)

Συνέντευξη με ένα βρικό(β)λακα
Μέρος Α’


Αγαπητέ βρικό(β)λακα σας ευχαριστώ που με φιλοξενείτε στο σκοτεινό, βρώμικο και υποχθόνιο πύργο σας στο Κολωνάκι.
Δική μου η ευχαρίστηση. Μου δίνεις την δυνατότητα να μιλήσω στο κόσμο και να επιβεβαιώσω τον αιμοσταγή μου χαρακτήρα. Είχα μερικές ώρες να ακουστώ και κυρίως να μιλήσω δημόσια. Είναι ευχάριστο για μένα να τα λέμε πρόσωπο με πρόσωπο.

Ξεκινώντας, μπορώ να σας αποκαλώ με το όνομα σας που ακούγεται από πολλά αναπαραγωγικά μέσα ή προτιμάτε το προσωνύμιο βρικό(β)λακας ;
Κύριε Ibisίδη η αλήθεια είναι ότι λατρεύω αυτό το όνομα. Ο βρικό(β)λακας είναι σκοτεινός, βρώμικος και ύπουλος. Στον δικό του σατανικά πλασμένο κόσμο. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι νιώθω άνετα με αυτόν το χαρακτηρισμό. Αναλογιστείτε και την συμπάθεια μου στο ανθρώπινο αίμα που μου προσφέρεται απλόχερα από ανατρεπτικές ζούγκλες και όχι μόνο. Δεν είναι λογικό λοιπόν;

Πως καταφέρνετε να διατηρείστε στην επικαιρότητα τόσο πολύ καιρό; Είναι ο τρόπος ζωής σας ή η επαγγελματική σας σταδιοδρομία;
(Γέλιο ειρωνικό)Ναι, είναι αλήθεια. Είμαι καταξιωμένος σε όλους τους τομείς. Χα χα χα (εξίσου ειρωνικό γέλιο)!! Κύριε Ibisίδη όλα αυτά είναι μια καλοστημένη θεατρική παράσταση και μια όμορφη και καλογυαλισμένη βιτρίνα. Όπως θέλετε πείτε το.... Το μυστικό είναι να είσαι στην επικαιρότητα. Έτσι καταφέρνω και ξεγελάω όλο τον κόσμο. Η επικαιρότητα σου δίνει τροφή, σάρκα και φρέσκο αίμα. Δεν είναι καθόλου δύσκολο αρκεί να συνεργάζεσαι με τους σωστούς ανθρώπους.

Θέλετε να γίνετε πιο σαφής κύριε βρικό(β)λακα;
Αναφέρομαι σε αυτό τον κλάδο της κοινωνίας που μου επιτρέπει να συντηρώ τον σάπιο και τιποτένιο μύθο μου. Όχι μόνο εγώ, υπάρχουν και άλλοι που προσπαθούν να συντηρήσουν τον δικό τους ‘’μύθο’’. Άλλοι καλύτερα και άλλοι χειρότερα. Κερδίζει ο πιο τιποτένιος.Ο πιο αδίστακτος..... Θα με ρωτήσετε σε ποιο κοινωνικό κλάδο αναφέρομαι. Όλοι αυτοί που κρύβουν τα πραγματικά γεγονότα και κρύβονται πίσω από αόρατες μάσκες συμφερόντων και αφεντάδων. Ό,τι καλύτερο για μένα και ό,τι χειρότερο για την ελληνική κοινωνία.
Είναι οι δικοί μου ΦΙΛΟΙ. Άλλωστε ανήκετε σε αυτή την κατηγορία.

Δεν είμαι δημοσιογράφος!
Αν δεν είστε να γίνετε. Μπορώ και για σας να κανονίσω και να διευθετήσω καμιά υποθεσούλα. Έτσι κάνω στους ΦΙΛΟΥΣ μου! Με προωθούν πολύ καλά και εγώ τους το ανταποδίδω σε νούμερα. Το αντάλλαγμα μου είναι δόξα και φήμη ισοπεδωτική. Φήμη που εξαπλώνεται χωρίς να εμποδίζεται από τίποτα. Μηδενικός σεβασμός σε αρχές, αξίες και πρόσωπα! Κάντο και εσύ μπορείς.

Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι έχετε προκαλέσει την κοινή γνώμη και επικρατεί ένα σκοτεινό κλίμα για σας. Τι έχετε να μας πείτε για αυτό;

Καλέ μου φίλε. Αυτό ακριβώς θέλω. Να είμαι μέσα στα θέματα και να πίνω φρέσκο αίμα. Διαφθορά, φωτιές, δολοφονίες, αποδράσεις εκεί είναι το αίμα. Ζεστό και άφθονο. Και πάλι όμως δεν πρέπει να ξεχνώ τους συνεργάτες μου τους medio-βρικό(β)λακες. Οφείλω πολλά σε αυτούς και αυτοί πολλά σε μένα. Είναι ΦΙΛΟΙ μου. Είναι μια πολύ ουσιαστική σχέση. Πάμε πακέτο.

Για την προσωπική σας ζωή ακούγονται πολλά. Ας τα πάρουμε με την σειρά. Ποια η έννοια της οικογένειας για ένα βρικό(β)λακα;
Ο θεσμός της οικογένειας δεν με αγγίζει. Κάθε σωστός και τίμιος βρικό(β)λακας κάνει οικογένεια μόνο για να έχει όφελος επαγγελματικό και κοινωνικό φυσικά.
Είναι άλλη μια καλογυαλισμένη βιτρίνα. Μέσα από μοντέλα, ηθοποιούς, τ
ραγουδιστές μπορείς άνετα να βρεις ένα ηλίθιο θύμα για πραγματοποιήσεις τα αιματηρά σου σχέδια. Αν μάλιστα είναι διάσημο το θύμα-θύτης ακόμα καλύτερα. Διπλή φήμη, διπλό αίμα.
Οφείλω ωστόσο να ομολογήσω ότι το σημαντικό είναι να σκαρώνεις διάφορες οικογενειακές ιστορίες. Έρχονται οι ΦΙΛΟΙ σου, στέλνεις το μονδέλο και μετά είσαι πάλι από πρότυπο οικογενειάρχη σε πρότυπο ζεν πρεμιέ(σαρκαστικό γέλιο). Πρέπει να βρίσκεσαι σε μια συνεχή εγρήγορση. Είναι ψυχολογικά εξαντλητικό..... Για σας! Για μένα καθόλου.


Η σχέση σας με το γυναικείο φύλο;
Δεν μπορώ να την προσδιορίσω. Δεν είναι ξεκάθαρη μέσα μου...... Ίσως είναι μια σχέση θεατρική. Άλλωστε και τα δυο ‘’φύλα’’ έχουν αίμα.
Αν καταλαβαίνω καλά στην διαμόρφωση της δημόσιας, ματωμένης και σκοτεινής εικόνα σας παίζουν σημαντικό ρόλο και οι ΦΙΛΟΙ σας. Αναφέρομαι για άλλη μια φορά στους αρχι-δημοσιογράφους.
Κύριε Ibisιδη νομίζω ότι σκέφτεστε έξυπνα. Τι θα ήμουν χωρίς του βρικο-ΦΙΛΟΥΣ μου. Το λόμπι μας είναι ισχυρό και αλληλοϋποστηρίζεται πολύ καλά. Χρήμα, δόξα, και λαϊκισμός. Αναπαράγομαι και τους αναπαράγω...... Είναι τόσο απλό και ύπουλο δεν χρειάζονται αποδείξεις.

Είχατε πρόσφατα όμως μια διένεξη με ένα καταξιωμένο δημοσιογράφο στο Μπουρνάζι;
Χα χα ….(Ειρωνικό γέλιο)….Νομίζω ότι τώρα δεν σκέφτεστε έξυπνα. Σας είπα και πριν ο λαϊκισμός πουλάει…..Αν δεν λαϊκίσει ο ΦΙΛΟΣ μου πως να τον ακολουθήσει το ρεύμα. Πως να αποκτήσει φήμη, δόξα και χρήμα. Αυτός λαϊκίζει και εγώ προκαλώ. Μια ακόμα πετυχημένη παράσταση! Άλλωστε όπως δήλωσα και τότε, είμαι ο πιο έξυπνος βλάκας από οποιονδήποτε!!(σαρκαστικό και γλοιώδες γέλιο). Η κατώτατη ανατροπή.

Θα σταθώ λίγο ακόμα στα προσωπικά σας. Τα τελευταία χρόνια έχετε κάποια προβλήματα με την βρικο(β)λακίνα σας. Την κατηγορήσατε ότι προσπάθησε να κερδίσει λίγο από την φήμη σας που με τόσο αίμα και ασέβεια την χτίσατε τόσο καιρό.

Κανείς δεν παίρνει από την δική μου δόξα. Εγώ την προσφέρω….Να μην κερδίζει και αυτή λίγο από την επιτυχία μου; Ούτε στους πιο ΤΡΕΛΟΥΣ της εφιάλτες δεν είδε τόση δημοσιότητα. Και τελικά τι έγινε κύριε Ibisιδη; Μπορεί να τραυματίστηκα (σκόπιμα), στο κεφάλι από αιχμηρό αντικείμενο αλλά έπαιξα το συνηθισμένο μου θεατρικό ρόλο με τεράστια επιτυχία. Μπορεί να ήταν θέλημα κάποια ανώτερης δύναμης ή αντικειμένου άγνωστης ταυτότητας.

Είναι αλήθεια ότι τραυματιστήκατε από νούμερο 42 γόβα του Τσαντίλη? Κατάστημα Κολωνακίου;
Νούμερο 43 παρακαλώ(εκνευρισμένος)!! Επανέρχομαι. Το ρολάκι μου είχε μεγάλη επιτυχία σε σκηνοθεσία και παραγωγή των βρικο-φίλων μου. Ήταν η τέλεια εικόνα. Ένα βρικό(β)λακας με αίμα στο πρόσωπο!! ΜΟΝΑΔΙΚΟ!! ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ!! ΗΔΟΝΗ!! Η τέλεια σκηνή για τους ΦΙΛΟΥΣ μου. Ήταν και πάλι εκεί! Το είχαμε σκηνοθετήσει από πριν. Τα κατάφεραν. Το προσέφεραν στα θύματα μου αποκλειστικά. Το αναπαρήγαγαν όπως εκείνοι μονό ξέρουν. Το ανέλυσαν και μου έδωσαν φήμη και δόξα. Τους ευχαριστώ και για αυτήν την παράσταση..... Πραγματικά αξίζει να το (ξανά)δεις.

Πως δεν ασχοληθήκατε με την πολιτική;
Το έχω σκεφτεί. Μου αρμόζει ο χώρος αλλά ίσως είναι πολύ βρώμικος ακόμα και για μένα.


Το πρώτο μέρος της συνέντευξης είναι μια ευγενική χορηγία του Ε.Σ.Ρ (Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης).


‘’Ε.Σ.Ρ. Προσφέρουμε κοινωνικά γιατί καλλιεργούμε βρικό(β)λακες.
Κοινωνική μέριμνα και αποτελεσματικότητα ’’




Σύντομα κοντά σας με το δεύτερο μέρος της αιματηρής συνέντευξης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ω γλυκύ μου έαρ

Εγκώμια - Επιτάφιος Θρήνος - Αι γενεαί πάσαι ( Στάση Τρίτη ) Ω γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατόν μου Τέκνον, πού έδυ σου το κάλλος; Υιέ Θεού παντάναξ, Θεέ μου πλαστουργέ μου, πώς πάθος κατεδέξω; Έρραναν τον τάφον αι Μυροφόροι μύρα, λίαν πρωί ελθούσαι. Ω Τριάς Θεέ μου, Πατήρ Υιός και Πνεύμα, ελέησον τον κόσμον. Ιδείν την του Υιού σου, Ανάστασιν, Παρθένε, αξίωσον σους δούλους. - Ολόκληρο το τροπάριο εδώ και εδώ [ Φωτογραφία ] : boston

Ένα Aκόμα Tείχος..... Ένα Ακόμα Παράθυρο Στην Ελευθερία Και Το Όνειρο

Μαγεία να μπορείς να μπαίνεις σε μια σκηνή, σε μια εικόνα και σε έναν ήχο. Ο συνδυασμός τους σε ταξιδεύει μακριά, σε μέρη και καταστάσεις που ναι μεν έχεις στο μυαλό σου αλλά δεν μπορείς να φανταστείς. Αυτό το ταξίδι σου προσφέρει ο κινηματογράφος. Μέσα στην διαδικτυακή μου πρωινή βόλτα, παρέα με καφέ και ήλιο, διαβάζω ( ερτ ): Σαν σήμερα το 1940 ... η ναζιστική Γερμανία αρχίζει την κατασκευή τείχους γύρω από το εβ ραϊκό γκέτο στη Βαρσοβία, με σκοπό να εγκλωβιστούν σ' αυτό 400.000 κάτοικοι. Νιώθω το ταξίδι να επαναλαμβάνεται. Πηγαίνω πίσω αρκετά χρόνι α. Ως φοιτητής ψάχνω τρόπο να περάσω ένα ευχάριστο χειμωνιάτικο βράδυ. Νοικιάζω την εκπλη κτική ταινία του Roman Polanski ' 'The pianist'' με την μοναδική ερμηνεία του Adrien Brody. Ρεαλισμός, συναίσθημα, μέσα σε ένα ξεχωριστό μουσικό και σκηνοθετικό κινηματογραφικό δρόμο. Διαβάζοντας τις παραπάνω γραμμές είπα να παρατηρήσω την θέα από το παράθυρο που βρίσκεται μπροστά μου. Το ερέθισμα υπάρχει. Η θέα της γνώσης αξίζ

Σε 'Οσες Γλώσσες Και Να Το Προφέρεις Είναι Μόνο Μία

Ahm(Arabic),Matka(Belarusan),Majka(Bosnian),Mae(BrazilianPortuguese),Majka(Bulgarian), Mati,Majka (Croatian),Abatyse(Czech),Mor(Danish),Moeder,Moer(Dutch),Mother,Mama, Mom(English),Patrino, Panjo(Esperanto),Ema(Estonian),Aiti(Finnish),Mere,Maman(French), Mutter(German), Mana(Greek) , Salentino,Makuahine(Hawaiian),Ma,Maji(Hindi), AnyaFu(Hungarian),Induk,Ibu,Biang,Nyokap(Indonesian), Mathair(Irish),Madre,Mamma (Italian),Okaasan,Haha(Japanese),Amma(Kannada),Daya(Kurdish), Uma(Ladino),Mater(Latin), Motina(Lithuanian),Omm(Maltese),Madre(Norwegian), Mytyr(Old,Greek), Maman(Persian), Matka,Mama(Polish),Mae(Portuguese),Maica(Romanian),Mat'(Russian),Majka(Serbian), Mati(Slovenian),Madre,Mama,Mami(Spanish),Mama,Mzazi,Mzaa(Swahili),Mamma,Mor,Morsa (Swedish), Anne,Ana,Valide(Turkish),Mati(Ukrainian),Mare(Venetian),Mam(Welsh) Σε όσες γλώσσες και να το προφέρεις μάνα είναι μόνο μία. Ξεχωριστή πηγή ζωής, συναισθημάτων και ενέργειας. Χρόνια πολλά μητέρα,μάνα, μανούλα . Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλε